Hejsvej!

Hallå där!, Ja i dag så är det 2010 kan knappt fatta det! ett helt nytt år har börjat!
Och förutsättningarna för att det ska bli ett bra år är väl ganska höga.. Men vissa ganska låga..
Te.x byte med den skola jag går i.. Lite sådant..

Men jaja det får framtida Ellen sköta... MOHAHAHAHAHAHA!!

Jag har inte gjort så mycket ännu mina kära vänner jag har precis vaknat lixom... Där ljög jag.. jag har precis ätit frukost!, och för 75 min vaknade jag.. Kvart i 3.. Så jag har inte mkt att raportera om denna dag förutom att det är årets första... Nää men i år hade man förbannat roligt :)

Och jag träffade en kompis som jag inte har sätt sedan för typ 3 år sedan.. ganska exakt.. 
Vi sågs på nyåret då det skulle bli 2008 :)

Men jaja! det var fet kul att ses igen  och att se dem vi var hos oxå douglas och Joke var det väldigt lång tid sedan man såg dem så det var ju softish hah. 


Men ja  mer har jag inte att rapotera såå vi synes!!!
KRAMar!
    

Kommentarer
Postat av: sandra

va ska du byta skola ?:O

2010-01-01 @ 17:35:05
URL: http://sandranaoom.blogg.se/
Postat av: Ellen

Mm.. jag tror det i 7:an

2010-01-02 @ 10:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0