Heej-svej!

En liten mening av den poetiska sidan av mig nu innan jag börjar skriva på rilktigt! Are you ready?
(som om ja skulle bry mig?! :P)

Vuxna är som chips-påsar... Dem är mycket roligare när dem är fulla :)

Det kommer från min broder!! Visa ord :P

Jaaa., vi är hemma hos några kompisar (föreldrarnas kompisar) Ja och jag har iallafall skit kul vi "vuxen" bordet!!
Dem är så förbannat roliga specielt 1 det är Lotta haha! Guud my new best friend :)
Asså inga föreldrar är så specielt fulla dårrå men ja budskapet ärresamma!
(inte för att jag tror att det finns något?!)

Vi har ätit värdens godaste middag :) Steffe the kock har lagat det!
Men även fast jag har kul ärre en grej som stör mig.. Jag och några andra ska på bio i morgon och alla våra planeringar går i ända..
 
Fuck!! om jag får utrycka mig såå.., Ska gå och va lite Social :) ses i morgon!!!!

 
Rock ´n` Roll bitches!

Kommentarer
Postat av: armén

Ellen.. du är sååååååååååååååååååå död!

2010-01-08 @ 23:49:54
Postat av: Linn

Herregud ellen menade du dem där "visa" orden ?! Huh jag hatar när vuxna är fulla :S

2010-01-12 @ 18:46:22
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Linn

Herregud ellen menade du dem där "visa" orden ?! Huh jag hatar när vuxna är fulla :S

2010-01-12 @ 18:46:24
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0