Goomorr'n!!

:D Tjaa!!! Jag skulle (jätte gärna) säga att jag precis vaknat men ike.. JAG VAKNADE KLOCKAN 9!


Och det e ju inte det värsta av allt inte!! Jag gick o la mig vid 1 tiden! MINDRE ÄN 8 TIMMARS SÖMN! 
Men.. förvisso så låg jag i sängen till 10 över 10 typ.. Och tjaa nu e jag tillbaka i sängen.
Och det e ju inte till mormor vi ska vi ska till min moster men dem bor typ 100 meter i från varandra såå det spelar ju ingen roll..

JAPP! sen har jag väl ätit god fruckost och lekt att jag suttit i en kassa och gjort en reklamfilm det e mkt men kan göra under en frukost kan det visa sig.. PÖSS!!

 


Notering efter att ha tagit demhära 3 vilderna me min web-cam.. MIN WEB-CAM SUGER
AP-BALLE!

Kommentarer
Postat av: tilda

jag gick upp vid 10.10, vakande typ... 10? xD

2010-01-31 @ 12:09:15
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0