En "snor" unge hälsar!

Tja... asså jag menar inte att jag e en liten snorunge som tanter skriker till små barn som ja e jobbiga och små skitungar.., nää jag menar att jag e snorig. Ja nu håller jag bara på att snyta bort den obehagliga förskylningen.

Ja såhära får det ju inte vara., skulle igentligen gått till skolan i dag men jag blir väkt av mamma 10 över 8 och vi började halv 9! Så hade jag börjat stressa till skolan hade jag fått huvudvärk och jag hade varit tvungen att springa i kyla så hade jag blivit ännu snorigare och mamma sa att jag hade haft en jobbig natt?

Right.. Men jaja så jag tror jag gjode bäst i att stanna hemma och inte smitta hela skolan me förskylning..
Men en dålig sak e ju att vi skulle ha haft 2 stycken viktiga saker att göra i skolan en i svenska och en i so..
hehe. nu kommer lömska ellen här: jag hade faktiskt inte änns pluggat på det! ännu en bra grej att stanna hemma för.. Nää skoja ;)  eller?

// puss puss!! Nej för f*n jag e förskyld!..

:)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hah du har nog redan smittat en, d.v.s. mig! Men jag gick till skolan ändå, har ju inte feber och det är inte värt att missa prov och sånt tycker jag :(. Men som sagt du hade fått huvudvärk om du hade stressat .... xD ÄLSKAR DIG ! <3 (Hoppas du fattar att jag ofta är mycket ironisk och driver i såna här kommentarer ....)

2010-01-21 @ 16:23:53
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Linn

Hah du har nog redan smittat en, d.v.s. mig! Men jag gick till skolan ändå, har ju inte feber och det är inte värt att missa prov och sånt tycker jag :(. Men som sagt du hade fått huvudvärk om du hade stressat .... xD ÄLSKAR DIG ! <3 (Hoppas du fattar att jag ofta är mycket ironisk och driver i såna här kommentarer ....)

2010-01-21 @ 16:23:56
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0