Day number 2 of the year.., An I´m still h

Day number 2 of the year..., An I´m still happy :)

Japp nu är det dag 2 av vårat nya 2010 år :) jag har precis vaknat... Ok jag vaknade kvart i 9 och jag somnade fyra...., jag kommer vara så himla "glad" i dag... HAPPY ME! Ja i dag ska Tilda och jag vara och sen så ska vi
(i morgon) åka skider vilket är fett najs :)

Men nu ska jag nog piggna till lite äta frukost kläpå mig och ringa Tilda :) :) jävla smaily galen man är :D

haha! nä det var fan inte kul...

Ja, och vad hände under dina första timmar under 2010?! ehm... Det skiter ju ja i!!!
Detta hände mig :)  (där är demdära smailiyn igen..)
5 min innan klockan 12 så gick vi ut i kalla snön och förberede fyverkirierna. Och vi kastade lite snöbollar på varandra :)  
 Sen så skjöt vi upp våran första raket och  gick runt och kramades och sa "gott nytt år"
Sen skjöt vi upp resten :)
Vi hade typ en låda som sköt upp 15 raketer... (Kina puff) ? -Whatever..-

Sen så drak barnen pomac och dem vuxna något annat.
 sedan var vi ute och slängde tomteblos i snön och på varandra hah.. 
Sen spelade vi ett spel där det står en sak på ett kort sen ska man utan att säga någonting få kompisen att fatta vad det är... Det är som sharader bara att deta hade mera regler..

Ja sen så gick man runt och tog det lungt framåt 3 typ kvart i. (eller kvart över minns inte) så åkte vi hem :)

Jag fick inte så bra bilder på kvällen.. Och fottade inte så många heller..
Men någon enstaka grej på min outfit (som jag nu lärt mig att det stavas så) kan ni få se.. 

P.s Mitt fina och bra och (DYRA) headsett har gått sönder....   :,(
Fuck fuck fuuck!


haha!



Evert fottar mig :)

Godmorgon föresten :)
 


Kommentarer
Postat av: moa. :-)

glöm nte bloggen. (a)

2010-01-04 @ 16:22:12
URL: http://moaaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0