Vilken tönt jag ääär!!

hahaha! Det e pinnens komentar när jag satte på perodyn av "i got a feeling" Black eye peace!!!

I lööve it !!
Mmm.. Jag sitter nu på skolan sega dator med VÄRDENS segaste tangänter!
 Nu sitter jag och Linn och diskuterar vilken av telitabisarna vi är bägge bästämda om att man e POOH!

Rolig diskution där.. Jag har Linn och tilda brevid mig oh har roligt.. I´hope!
Blir kort i dag men WHAT EVER?

Jag skriver i alle fall!

//Ellen pellen som e ledsen att sin brorsa kommit hem från fjällen..


Kommentarer
Postat av: tilda

Kunde han inte stannat längre.. Jag vill ha min skåp-plats för mig självvvvvvvvvvvvvv t-t

2010-02-08 @ 16:51:28
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja men jag vill inte ha honom kvar för att han retar och typ piskar Linn hela tiden!!.. SUCK!

2010-02-08 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0