VA? ärre inte Fredag?

Chit pomfritt.. Gud vad det känns som att det är fredag i dag asså..
Man kom hem satt på sig mys kläder
(Delvis för att mina kläder var blöta som fan efter 3 snöbolskrig med amanda^^)
och sen åt man rostade makor med te.. MUMS! och allt ba "FREEDAG" man hade inte bråttom man tog sin tid och man har inte strässat med ett piss...

Ja snacka om fredagsmys :)

eller nää, för då hade jag nannat på åten "fredagsmys" för att varge fredag i våran skola spelas den i kafeterian så himla myfit!! ♥

Men på tal om skolan.. Detta med snöbolls krig. Vi såg 4 filmer som folk filmat när vi hade snöbolls krig.
Jag har fått en och ska få 3 till.  

Men det ser så sjukt kul ut när jag springer i bara t-shirt och byxor och blir mulad av en fult påklädd amanda och jag fryser inte så mkt.. men guuud vad jag garvar åt filmerna!!! hahahaaa!!!

Japp det e min dag dårå. Sen ska vi käka Mcdounals middag YEHA!!
Goodbye!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0