Sjuk..

Ja här ligger jag på min madras mes pickarna uppåt ^^ Det e ju mysigast<33
aaaa!<33 Hahaha gud vad man gör hjärtan asså!

Mm. i morgon ska kanske linn och jag sova över men jag e ju fortfarande lite sjuk vi får se vad som händer i morgon :) Men vi ska åka och shoppa och åka till flottsbro. Men vi får se vad vi hinner. Dety var planerat att vi skulle vara söndag till tisdag. ( söndag till måndag hos mig måndag till tisdag hoss henne ) Men nu blir det bara söndag till måndag för hon ska vara med sin mormor till hööks (eller vad det nu hette..;) ) på tisdagen.

så det e ju bara att hopas att dem får det roligt där :) Så får vi (linn och jag) se vad vi hinner på sön-mån

p.s Jag e inte arg linn!<33 promes!  

Nu ska jag ränsa min garderob,skriva dagbok sova (?!) så att jag blir frisk!!!!
pussar!!<33

"Jag skulle kunna lägga ut en web-cam bild på mig själv när jag ligger här men man hade varken sätt att det varit jag eller någonting becuse: my web-cam SUCKS! "

Snart ska jag käka ägg!
//ellen-pellish-pellen

Kommentarer
Postat av: Linn

vadå shoppa :O? <3

2010-02-27 @ 11:39:29
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mwaa, Tilda är avundsjuk på min webbcam :D



Ha det kul med Linn!



2010-02-27 @ 18:13:51
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0