Nemen se vem som e tillbaka!!

Japp mina damer och herar det e..... ELLNORPH! (publiken jublar) och hon ska.. SKRIVA BLOGG!
(publiken är vild)

Hahaha! Jag e FÖÖR rolig!
Ja igår kom jag hem från annesofie min tia (moster) mm och jag kunde ju ha skrivit då visst?, men jag gick och dog på soffan i stället. Och sen så då jag satt och tittade på dumburken så blev allt svart som en sotare mitt i natten.. STRÖMAVBROTT!!!! Så våran familj gjorde... drastiska åtgärder.... vi gjorde något som vi inte har gjort på typ 5-10 år.. Vi... Gick och la oss innan 21:00...
(där kunde man tro att något jätte kul skulle hända men icke XD ) vi förlorade elen: 19:50 (TYP) den kom tillbaka 21:35 (TYP) bajs..

Aja i dag åkte vi till tekniska museet.. FAN VILKEN DISS!!! Det var hur tråkigt som hälst!! BLÄ!

blä,bläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläblä!
mm.. nu ska jag vara upptagen med att skriva dagbok,göra svenska läxa och vara vid datan.

// puss så länge

Kommentarer
Postat av: tilda

¨vi hade också strömmavbrott.. bläcksvart!

2010-02-25 @ 17:19:34
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Linn

ÄR INTE ANNESOFIE DIN FASTER FÖR SISTA GÅNGEN???!!!! <3 ;)

2010-02-26 @ 08:31:14
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Ellen

anne-sofie e min mammas syrra!!! MIN MOSTER!!<333

2010-02-27 @ 11:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0