Jag skrämmer mig själv i blannd...

Heej små trötta sötisar!

Ja nu vill ni antagligen veta varför jag bara helt plötsligt skriver denna rubrik..
#Trumvirvel ljud#  FÖRKLARINGEN: 

Jag gick i genom  bilder på min mammas mobil och helt plötsligt dycker jag upp på displayen....
Jag förra våren.. Då jag hade mina "bölder" (ELLER VA F*N  DET VAR) Det var hämskt att se.
Jag hade "bölder" i pannan,ögonlocket,runt ögat och det såg ut som jag misslyckas med att operera in 5 kilo botox i läppen..

Det såg ut som om jag blivit misshandlad fan.. Ja ibland skrämmer jag mig själv.....
Jag kommer inte lägga ut dem bilderna på bloggen..

Kommentarer
Postat av: tilda

uch! :O

2010-02-07 @ 08:10:50
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0