Jag håller alla tummar för dig baby!

Ja nu e min lilla sötnos på audition på dans-linjen på kvarnberga! Eller om hon har komit hem nu kanske..?

what ever! Linn, gumman jag hoppas för din skull att du kommer in!!! Men., jag kommer sakna dig i 7:an.
Eller så kommer jag till kvarnberga på ett eller annat sätt. har inte bestämt mig vart jag vill ännu.

Linn en grej jag ändå vet är att vi ändå kommer vara bästa vänner även om vi går i olika skoler så ytlig e fan inte våran bästiskap!! Jag älskar dig gumman!

Mina lyckoord till Linn: LET'S KICK SOME ASS!! 

 jag älskar dig pluttis!

Kommentarer
Postat av: tilda

låt miiiiig beestämma.. BYT INTE SKOLAA t_t

2010-02-17 @ 14:41:35
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Linn

Naaw :). Men tyvärr älsk - det är försent :(. Den senaste dagen att söka till kvarnis var 15 jan och de frödröjde endast dansprofilen. I HATE IT Dx!!!

2010-02-17 @ 16:49:14
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0