Jag e ju bra knäpp haha!

Anledning till min rubrik e ju det faktum att det stämmer..

Jag..: Somnar denhära dagen klockan 6 typ sen när jag vaknar ser jag att klockan är kvart över sju. 
"aha klockan är kvart över sju" och jag tror att det är på morgonen, torsdags moronen..
Jag går upp äter frukost går på toa och så klär jag på mig kläder..
Sen då jag gjort årdning allting så ser jag ett blinkande ljus utanför köks glas dörren och det är pappa och jag tänkte
 "va är inte han på jobbet?" och säger till mamma.
"ee.. mamma pappa kom hem?" "ja han har varit och tränat" svarar mamma och då känner jag något är fel och tittar på mikrons klocka klockan är: 19:27 och jag går upp till mamma och e som ett frågetäken och lixom va är det inte torsdag och en massa annat..

hahah fan va dum man e asså!!

hehe..
haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0