I´m BACK!!!

Hajjo!
Ja nu är jag tillbaka!! Sorry att jag har varit borta ett tag nu men det har varit mycket plugg och sådant..
Japp så ligger det till och jag har helt enkelt inte haft tid med bloggen  Japp.
Soo don´t hate me!

Hehehehe! nu sitter jag och lyssnar till VÄRDENS SKÖNASTE LÅT!! Haaha!!
Chek it out!
Nu sitter jag här i mina sköna nya 200 hundra kroners byxor, och en vit stor t-shirt och äter nötter!
MuMS!
Bara få nötter en heelt vanlig torsdag :D haha!

I dag i skolan så körde jag kronan.. Vilket klart syns på mina knogar..
Vi var 4 som spelade inklusive mig. Och jag blev basad  4 gånger typ..
och en gång då jag blev basad så träffade alla 3 mig på samma ställe!! på lillfinger knogen..
Och stakars Linn hon fick typ nervsamman brott när jag körde och slängde sig över bordet där vi körde kronan och skrek "NEJ ELLEN" stakars linn..
Men jag förklarade samtliga gånger att det inte gjorde ont..

FÖR DET GJORDE DET VÄRKLIGEN INTE!

Jaja, Men ja det var vääl det dårå pussisar!  




Gillar sista bilden mäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0