Bara lite tankar...

AJ!! JAG HAR FETTT ONT PÅ MIN HANDFLATA JAG HAR ETT SÅR DÄR OCH HAR PETTAT DÄR MED MINA LÅNGA NAGLAR HÅRT AV MISSTAG!!! AJ!!

Jaa!! Dumma naglar.. Linn har precis varit här och vi har haft skitkul fast då vi har haft som mäst roligt är faktist (här kommer den sorgliga sannin gen) Då vi "skämtat/Förlöjligat" människor...

Hahaha det e fan så tjejer fungerar!!! ^^

   !!!STOP!!! nu varnar jag mina läsare att dem som inte vill läsa tråkigheter och mina andra övriga tankar kan sluta läsa NU!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag.. har så många tankar i huvudet om allt möjligt, men jag kan aldrig få svar och allt kan bara gå och bajsa på sig!!!

Allt.. detta med skolbyte irriterar mig såå fruktansvärt!! När man lixom tänker
"o´my gard nu måste jag dra från denhära skolan och vill värkligen byta"
Så tänker en annan del av mig:
"åå jag kan inte bytra jag kommer sakna skolan TO much! ÅåÅ!!"
f*n f*n f*n..

Jag.. har blivit så jävla slö på siståne... Och alla fucking humör svägningar är fan bara på
irritation,sorgsenhet och ilska!!!

Alla.. mina vänner... Kommer dem bara "poffa" bort när jag byter skola eller? Jag vill ha kvar alla er!!
 Ni vet vilka ni är!<3333

Jag har ont på min handflata.. LOL 

Allt... jag har känt som har varit kul och allt jag kämpat för när det kommer till kritan.. Varför?.

Jag...
*** ***** **** ***** ***** * **** **** *** *** **** ** ***.. *** *** ***** ****** ***** *** *** *** *** ** *** **** ****** *** *** **..,*** *** ** *****!!!  

Hahah lurig den sista va?! Men nu är det så att det e inte skit synd om mig det e väl ungefär såhära för alla andra tjejer fast med andra problem..

JA FÖR DET E SÅ JÄVLA SANT SOM DET E SAGT KILLAR HAR INTE SÅDANNA PROBLEM!!!!!


haha!!

Kommentarer
Postat av: tilda

men Ellen, det är faktiskt rätt enkelt..BYT INTE SKOLA!!!!! :D

2010-02-09 @ 18:28:01
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha ^^

2010-02-09 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0