"åå girls just wanna have fun.."

Hallådär blåbäär!!!♥

Har precis kommit hem från H.C och sitter nu här i min säng.. eller säger man på? 
What ever..  
Ja jag sitter här i min nya stora tröja i 2 härliga aprikos färger! :D och i mitt lagade hjärt halsband det sabla halsbandet tog typ 20 minuter att laga... :(
Jag skulle gärna lägga ut tonvis med ego-bilder på mig själv när jag har tröjan på mig men min stakars kamera..
 is dead.. eller iaf baterierna^^

Jag och Linn har handlat present till Sofie som ska ha fest i morgon :D Yeey!
det e fjortis teama haha vad kul!!! haha jag och Linn och Emma ska förberada oss tsm i morgon!



Hahahahahahahha!! vill ni höra något roligt?
Inte för att jag skulle bry mig om ni vill det eller inte!
 I ARE GOING TO TELL YOU EVEN IF YOU WANT IT OR NOT!!! MOHEHEHE!!

Vilket fall.. Den roliga händelsen utspelar sig på Maca-donken i dag då Linn och jag sitter och fickar
Linn har en blåbärs och sylt pay och jag har en sunday....

Linn: Gud vad kladdig jag e..
Ellen: #ironisk# Ja du kan ju betala 5kr för att tvätta av dig!
Ellen: nää men du kan ju ta en vatten?
Linn:Nää dem kostar ju 3kr..
Linn:Jag kan ju ta snö. #halv-ironisk#
Ellen:aa.
Linn:Men man kan nog inte ta från någon av denhära snön utan att få svininfluensan..
Ellen:Fan vad dåligt att vatten kostar!
Linn:aa. Men det e grattis om man köper något till det..
Ellen: haha men vi kan väl dela på 4 pak..?
Linn:nää..
Ellen:men jag kan ju köpa dendära milkshaken!
Linn: NÄÄ!! jag vill inte tvätta mig i milkshake!!!
              efter en stund..

Ellen o Linn: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
 Gud vad linn kan vara bloond i bland hahahahahhaha!!!!

//BYE lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0