vad händer?

VAD HÄNDER!? VAD HÄNDER?! December?! ANDRA FUCKING DECEMBER!??!
ooooh myyy GAAAAASSSH!

Det känns som om året bara sprungit förbi en och står nu med en meter kvar vid mållinjen och pekar "fuck you".
Själv är jag fortfarande i mitten av maj 2009♥ Haha :).
Jag är besviken på 7:an trodde mycket skulle ha hänt hitils! (vem har jag att skylla? haha) Hoppas det händer något snart! Annars får man ju SJÄLV se till att det händer ;). Gud december och skit. OH MY GASH! igen.

Det är bara så sjuuukt! Snart 2011! OMg, varre inte typ sommar precis? Det kändes som om flottsbros skidbackar stängde för någon vecka sedan och nu öppnas dem igen snart. SHIT!


Japp.. man ser mina nya örhängen... SKIT mycket.

Svartvit. Leker lite med färgerna :3.

hellu.

VAR TVUNGEN ATT TA MED EN CP-BILD OXÅ!

;D! KISS N HUG!

Kommentarer
Postat av: Linn

Alltså finns det någon blogg jag inte skulle klara mig utan en enda dag är det din blogg! ÄLSKAR DEN! Älskar dig nästan lika mycket som jag älskar din blogg! Haha kiiiddddiiiing ÄLSKAR DIG MEST PÅ HELA JORDEN SKULLE INTE BYTA NÅGON ELLER NÅGOT MOT DIG OCH ÄVEN OM DU VILL ELLER INTE KOMMER VI ALLTID VARA BÄSTISAR! <3

2010-12-02 @ 19:00:41
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0