uppdatering.se

Sho bre. Jag är ingen mästare påatt uppdatera men jag har mina anledningar. Allt från lathet till att jag har för mycket att göra, att jag helt enkelt inte hinner. Lathet kanske inte är den hålbaraste anledningen (skit jooobbigt att skriva på ett tangent bord juh!) Ibland ärre ju också för eran skull, för att jag inte vill tråka ut er!
Så då vet ni.

I dag har jag gått upp klockan halv sju snooozat till tio i sju, gått upp på riktigt, borstat tänderna, klätt på mig och sådant sedan vid 07:10 stack vi till tandläkaren. Hade bara tandsten som tur var! (anteckna) Sen vid tjugo över åtta var vi hemma och då gick jag och la mig till klockan fem i nio sedan vid nio stack jag till plugget. Sedan kom jag hem tidigare eftersom vi inte hade någon matte! YAAY! Sen låg jag i våran soffa och hade frossa. (haha rim :3) Sen drog vi till huddinge och då vare två NÖÖÖRDAR som skulle sova över utanför games.. Dog av garv. Mamma gick och frågade varför. Garvade lite mer. Sedan kom jag hem.
OCH NU SKA JAG BERÄTTA DET RUULIGASTE IDAG!!!

1: JAG KOM HELT RANDOM IN PÅ DANSLINJEN A1!!! UTAN ATT JAG ENS FRÅGAT ELLER SÖKT IN I ÅR!
2: JAG HAR FÅTT ECLIPS!!!!!!!!
Fatta happy jag e just nu!

KISS N HUG!

MY LÖVER!

me and my new loover.

me and my babe again.

Kiss n hug ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0