tilda, om det du skrev inte går bort till nyår... *morrar*

Hej, har precis varit med tilda, den galningen. Vi körde kort. Vi sa att den som van skulle få nöjet att skriva "du suger!" m.m på ens armar. Det var tuffa matcher men tillslut... vinner tilda. Vi springer runt i mitt hus tills hon fångar mig och hu har jag på ena armen "ellen" (inte sååå illa) och på andra "Jag suger!!!!" med utropstäken ända upp till axeln i dag. Får SKRUBBA bort det i dag. suuck tilda! -.-'

I morgon äre nyår, fast några efterblivna har skjutit up smällare redan i dag, på dagen. Cleaver ass'es. Men vilket fall, i morgon ska vi till våra kompisar och fyra nyår som vi brukar :).

Och juste ni som kanske inte viste. Jag fick en ipod nano i julklapp, jag satt igår och kämpade TILL SVETT OCH TÅRAR med att försöka få den att funka och få in låtar på den. JÄKLA SKIIT VAD JAG BLEV ARG! Jag blev så arg att jag så barnslig jag är sket i att flytta den från min säng jag ville inte röra den så jag lät alla sladdar och datan och det ligga kvar i min säng så gick jag och somnade på min stol. Haha, mamma dampade på mig. Hon sa något med att hon blev "djupt orolig" pallade inte fråga varför. haha.

Okej ska snart äta dårå. kiss n hug.

smile

kiss n hug, igen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0