STAAAAN BRE!

Shoo alla snygga och smarta! Vad händer i eran värld? Haha, driver bara med er. Okej skit kul, garva nästan lite. OKEJ SLUTAR VARA TRÅKIG NU! I dag har jag shoppat me Julia, det var skit kul. Haha speciellt när vi tappa bort oss! xd Haha, det var fan kul. vi irra runt på platan blad fullisar. Haha. Men vi hittade vårat mål tillslut. :D, fast då kunde vi ändå inte se på bio... (vårat mål var sergel biograf)

Sen chillar vi runt lite, sen vid typ fem börjar vi dra mot tåget. Sen drar vi hem till huddinge, kollar i några affärer där. Sen stack vi till donken. Sen går vi till bussarna och flummar. Haha jag tror någon hade spetsat våran hallonsoda :$.Haha, vi lekte kull och stod där och skreeek, haha älskar den dära julia asså haha xd. Sen tagga jag hem :D me bussen. Hah konstigt x). Och nu e jag hemma och har tagit lite egobilder! hahah.

Okej here it comes ;).

fjorre face men jag kan inte hjälpa det. haha

mwahahaha!

nu när jag lekt egofil klart så kan jag ju visa vad jag köpt ;)!


mjukisar, SUPER SKÖNA OCH SNYYGGA!

leggjeans.

trööjjja!!! :D

linneee xd

sen köpte jag ett par örhängen. pallar inte me bild.
KISS N HUG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0