sjuk lixom.

En sjuk jävel skriver just nu, min kropp svek mig och blev sjuk. Frääääschigt. Nej så himla fucking inte det va! Hatar att vara sjuk, och om ni kollar ut genom fönstret ser ni meterhög snö. Trevligt.

Okej jag kommer antagligen inte lyckas skriva ett normalt inlägg fast det varre länge sedan jag gjorde... I går drog jag till flottsbro som sagt, det var AWSOME! Jag åkte snowbord! Jag älskade det! Förutom när jag ramlade (inte för att det gjorde ont utan att det tar en kvart till 20 min för mig att komma upp typ) då var snowborden en jävla fitt-planka. Så att ni vet. Sen vid sex så tjockade sig jag och sandra på cafeet sedan så fick alla skjus hem av olivers mamma, sedan kom jag hem och på kvällen kolla vi film och käkade godis :).

Sen gick jag och la míg sjuk och förjävlig. Kul.se dårå.
kiss n hug.

JAG ↑



Kommentarer
Postat av: Linn

FICK ALLA SKJUTS?! Skulle inte typ alla i 7an följa med..?

2010-12-19 @ 15:01:07
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0