mår bättre.

Hej alla, mår lite bättre nu. E bara fett lack på att ingen skrivigt att jag ska krya på mig. Mhm ta till er det.
Man ba tja att ni bryr er. NOOT!

Kanske kommer till skolan i morgon. Tror det. (JUSTE vi har prov) kommer kanske inte ;).
Ta fram antecknings blocken och intresse pennan nu kommer jag med ROLIG information!

*JAG HAR ONT I HUVUDET!
*JAG HAR ONT I MAGEN!
*I FORM MED ANNA ANKA ÄR PÅ I MITT VARDASRUM, DET LÅTER INTE BRA...
*Jag vill spy.
*Måste duscha.
*Det ända jag har ätit i dag är : tre peparkakor, Lite glass och två glas kräm. Fett salt sugen.

Hejrå ska käka nu.

Kommentarer
Postat av: A n n a ♥

Krya :)♥

2010-12-07 @ 21:41:31
URL: http://aninizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0