LOOOOV !!!

Lov, lov, lov meera lov se upp nu atakerar vi!!! 

 YEEEEAAAH! Nu ärre lov, e fett glad men fattar fortfarande inte att det är jul. Har sagt hejdå till alla och sådääär bre, i dag ska vi på middag, pappas lumpen kompis fyller femtio. Gash vad gamla hela bunten har gått och blivigt xd. Hahahaha! Näää nu var jag taskig. Har precis blivigt "frisk" och det första jag gör efter att vi slutat är att badat i snön två gånger och sprungit runt i våran idrotts sal. Hehe, smaaaart ellen.

Aja ska draaa nu!

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHHAHAHAHA INSTÄMMER HEEELT! Vilken MUPP jag är! Dina inlägg var ju typ en tiondel så stora som det jag skrev x))))))))))))))!!!!!!!!!

2010-12-22 @ 15:52:06
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0