klättring on the walls.

Hej precis som rubriken lyder har jag så tråkigt att jag precis bestämt hem klättrings utrustning för att kunna klättra på väggarna. Detta har jag gjort under mitt lov. (inte för att klaga nej nej...)

22: skolavslutnign, inte gjort någonting.
23: Slagit in presenter, varit med Tilda på kvällen :D
24: JUL HOS MORMOR!
25: Bytt presenter med Linn, varit lite me henne. Vara på middag hos farmor.
26: haft "slappar dag" (DÖTT AV FUCKING TRISSDES!)
27: DÖTT AV FUCKING TRISSDES! Sovit över i syrrans rum, HHAHA DOG!
28: DÖTT, DÖTT, DÖTT, bytt två grejer i skärholmen, DÖTT DÖTT DÖÖÖÖTT!!!

Om jag inte gör något i morgon... Då vet jag fannemig inte vart jag ska ta vägen. Då kommer jag nog vara så himla nere på botten att jag kommer åka SJÄLV någonstans bara för att slippa mitt hus. INTE sjunka så lågt.. Nej fy. Ska nog börja gå till sängs nu :). Så att det finns en dag i morgon också.
KISS N HUG!


FETT GAMAL BILD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0