jävla fitt öra!

FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN OCH SLUTLIGEN HEEEELVEEEETE! Tog ut mina guldringar i dag ur mina öron hål. (mina nya.) Och det ena är jätte bra och det andra... BLÄÄÄH! Det var det äkligaste jag sätt på SKIT LÄNGE! Det var värsta peklet. (INFEKTIOOOON.SE) Och sedan kom det en massa va... Okej jag ska inte beskriva det för er. Det var super blä så nu har jag bombat örat med alsolsprit och tagit in nya örhängen förutom på cp-hålet. Fuck. Det måste nog växa igen :(. Fast måste kolla med mamma fööörsrt.

Sitter just nu i min säng för omväklings skull och väntar på att mamma ska komma hem. Suck.
I dag ska jag ha GENREP på min dans!!! YEAH, skit ruuligt ju!

Aja, ska dra nu pallar inte skriva. kiss n hug.

Kommentarer
Postat av: Sondreelizabeth

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-02-10 @ 07:09:16
URL: http://sondreelizabeth.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0