Inte ett vettigt inlägg, ellen style.

Heeej, har typ inte haft ett inlägg på evigheter. Fick typ psyk bryt i bilen och började typ hyperventilera :P. Tänkte på hur fucking snabbt tiden går. Hela dethära året har varit helt flänkt. Det känns som om man inte är med man står bara i mitten och ser allt åka förbi. SNART E DET JU 2011!! Men det jag sedan tänkte på var att det bara e en fjuttig termin kvar av sjuan... SEN BÖRJAR MAN ÅTTAN!! Alltså det min syrra gick i för några månader sedan.. SHIIT! Oh jag känner mig fortfarande fett liten xd, och INGET har hänt i sjuan man ba fuck..

Shit, tiden går fööör snabbt! Intee okej tycker ellen. Aja, ska draa nu puss oh hej!
KISS N HUUG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0