i Huddigne äre kallt.

FUCK!!! Trodde jag skulle förfrysa när jag och Julia väntade på bussen! visst jag kan hoppa ner i snön i bara linne och byxor och tycka att jag är varm... MEN VÄNTA PÅ EN FUCKING BUSS I MINUSGRADER NÄR DET ÄR ETT JÄVLA GRÖNLAND FUNKAR DET INTE!!! -.-'

Jag hade skit kul i huddinge med Julia, vi köpte förlovningsringar! Hehe, ni vet att vi e gifta. Right? ;). Men det var super kul och sen dog vi på donken och snackade lite skiiit :D. Sen gick vi in på COOP och jag köpte EN GAMELDAGS HALLONSODA DET VAR DEN SISTA KVAAAR! Nu ska jag värma mig lite :).
KISS N HUUG!


kan inte vissa vad jag köpt det skulle förstöra någons julafton!

KISS N HUG IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0