HEEEEEJ I´M BAAACK!

Jag vet, alla e sååå happy right now. Okej, har varit me Linn i huddinge det var fett naaajs och nu ska jag inte göra någonting.

 Snarare KAN jag inte göra någonting. Mamma morrar där nere om att hon ska slå ner alla paket nu såå:
1. jag får inte vara på nedervåningen, få tillgång till slå in papper. 2.Jag får inte hennes hjälp att göra presenter och 3.jag har inte grejerna till presenterna (dem har hon) för att försöka och misslyckas på egen hand.

Japp... Thats how it is. nice.

P.S LINN!
Mamma var inte ett dug arg, hon sa förlåt och förklarade sig (<3) sen så sa hon att hon hälst ville att vi skulle klippa hos ida men att vi kunde göra hos dem andra oxå :D.

Kommentarer
Postat av: Linn

OOOOOOOOMMMMMGGGG VAAA KUUUUUUL :D :D :D !!!!!!! Haru vågat fråga om färgningen då :P? MEN FAN VA BRAAA! <333333333333333333333333

2010-12-23 @ 19:12:42
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0