God morgon!

Go morron, alla trötta. Vaknade precis, skönt att ligga kvaar men ska försöka göra något i dag! :D. Ska försöka nå tilda, längesedan jag var me den cheeyen. Haha, okej jag va me henne 23 men det är lång tid! :O
Gud, nu pratar mamma i telefonen så jag kan inte ringa tilda nu :/. Men snaart.

Och nu kanske ni tänker (eller så bryr ni er för lite!) "men ellen välkomen till 2000-talet! smsa henne kanske?" hehe, det skulle jag kunna göra, MEN jag fick ett fucking ruuuligt sms från dem som håller koll på mina tellefonräkningar.

"80% av beloppsgräns 1000kr uppnådd. Överskrids 1000kr spärras sms, mms,
utgående samtal och du får en extra faktura Mvh, telia." (← what the fuck med "mvh" fuck you!)

Och ni kanske tänker nu (eller fortfarande inte bryr sig) att "men månaden e snart slut ellen." Nej, sådan tur har jag inte heller... Jag får min räkning var tredje månad. Och på dem tre månaderna får jag högst använda tusen kronor. Jag har alltså 200 kronor kvar på två månader. SNÄÄÄLLLT.SE

okej jag vet det är mitt eget fel men VAD FAAN!
kiss n hug. 

fuck fuck fuck fuck fuck fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0