fuckers.

Jag är bäst. Dem jag älskar är bäst! Min familj är bäst! Ni är sämst.
Okej, kul hehe. Ska snart till mormor. Om bara pappa kommer hem. Fast det är lite mysigt här i mitt kök. Lyssnar på gammeldags rock på högsta volym och har massor av mat (det som blev över från masäken från idag) på bordet tillsammans med min dator och godis. tjockis.se

Hehe, har ont i huvudet... (men vägrar ändå gå och dricka vatten och stänga av dem höga radion och datorn för att kunna ta det lugnt) Höhö, tyyyyypsiskt mej eller WHAAAT? ;).
Okej ska inte blogga mer, skulle igentligen skriva värsta tankeställaren på bloggen men tappade lusten. 
Kiss n hug. 
 
  


Kommentarer
Postat av: syrran

asså va irriterad jag blir.. snälla sluta härma mig på allt jag gör.. tankeställare FUCK YOU!!!

2010-12-05 @ 00:33:17
URL: http://martaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0