frulle.

Hej, och god morgon! Har precis ätit frulle, jag vet skit INTRESANT! I dag ska jag inte göra så mycket. Chilla i soffan och gå och sova tidigt... NOOOOOOOOOOOOOOT! Vi ska iväg till våra kompisar klockan halv sju, vilket betyder att jag måste börja göra mig i årdning kanske 16:30 (alltså hela paketet med att duscha m.m) och så sticker vi klockan 18:00. Sen firar vi GOTT NYTT ÅR!!!

SHIIITA BRITTA! Vad tiden går fort, det är ju helt sjukt! I dag äre 31 december! SISTA dagen på året. I morgon (eller 00:00:01) så äre inte längre 2010, som ALLA SNACKADE OM! Det blir lixom 2011. Helt jäkla udda.

Aja ska dra nu, skickar kanske in en bild på outfiten innan vi sticker. Kiss n hug.
GOTT NYTT ÅR ALLA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0