detta test har jag gjort förut men, kul att göra igen...

1. Fullständigt namn? Ellen Holmgren
2. Ålder? 13 sommrar.
3. Smeknamn? Ellen typ.
4. Ögonfärg?
Bruna, ibland på sommaren lite gröna runt puppilren. (var bara tvungen att dela med mig av det)
5. Hårfärg? Brun, slingor av ljusare och mörkare. trååkig.
6. Hus eller lägenhet? Hus in my heart!
7. När är du född? 1997. fortfarande. 

8. Klass? 7B, haha
9. Vilket år tar du studenten? ... som om man räknar.
10. Något jobb? ... Typ bara småsaker hemma oh lite på sommaren.
11. När gick du upp i morse? gaaash, tio min innan skolan börja xd
12. När ska du sova? Det e helg!... kanske ett? ;)
13. Duschat idag? Inte än ska göra snaart (asså rolig info lixom!)
14. Kramat någon idag? eh, ja!
15. Pussat någon idag? Haha, nej.
16. Vad har du ätit idag? Lite allt möjligt.
17. Dagens klädsel? Yeans leggjeans, linne och sådant skiit.
18. Dagens smink? Brosch, kajal och maskara läppglans typ.
19. Dagens sötnos? Tilda, haha mula henne idag xD
20. Dagens roligaste? Många!

SOCIALT:
21. Har du många vänner?
Jag klarar mig ;)
22. Vem kramade du senast? en kill kompis :)
23. Hur många har varit otrogen mot dig? Haha, gifte mig me julia och HON var otrogen!
24. Har du pojk-/flickvän? neeeeeej.
25. Vem pratade du i telefon med: Tilda gumsan!
26. Vem fick du senast sms ifrån? Sandra :)

FAVORIT:
(JUST NU) 
31. Film?
Venne riktigt många e bra men typ eclipse ;).
32. Låt? Många!!! Man kan inte ha en favorit låt!
33. Mat? DOONKEN!!! haha driiver men pappas grillade kött på sommaren!!!
34. Dryck? Coca coola biatches!
35. Färg? Blåååå. 
37. Stad? Stockhom! Troor jag?
38. Land? Spanien och grekland! Okej sverige oxå, ibland.
39. Ämne i skolan? Rasten om den gills.
40. Människa? Mami!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
Robert Pattinsson (haha tänkte på honom för att kuna skriva det xd)
43. Gången du spydde? När vi var på kamping och jag åt chocklad.. brr, aldrig igen ALDRIG igen.
44. Gången du grät? Läääng sedan.
48. Gången du var full? aldrig vart.
49. Gången du var hög? Haha höll på att bli flummig när jag sniffa lim i typ trean? 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?
svart!
52. Hund eller katt? Katt, coolaste djureet! 
53. Ut och festa eller hemma och mysa? ferre!
54. Tvspel eller datorspel? BIL-SPEL, TV-SPEEL!
55. Tv eller film? Varierar.
56. Bilddagboken eller msn? Msn, haha.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Pa visste ni att det ska komma tillbaka? ;) 
58. Ragga eller bli uppraggad? haha, venne uppraggad tror jag xd
59. Big Brother eller Paradise hotel? Paradiiiiise biaaatch.
60. Blont eller brunt hår? brunt!
61. Har du blåa ögon eller bruna? bruna, just rub it in my face... 
62. Choklad eller lakrits? bajs
63. Göteborg eller Stockholm? stockoholmen.
64. Högerhänt eller vänst? hööögern
65. Coca cola eller fanta? beror på.

66. Pizza eller kebab? Pizza!
67. Randigt eller prickigt? Randigt?
68. Älska eller älskas? Älska :*
69. Leva eller dö? Dö du vet, emo stile.

ANTAL:
70. Personer du älskar?
haha, måånga.
71. Personer du hatar? haha xd
72. Gånger du varit full? aldrig varit. 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? nolla..
74. Glassar du ätit på en dag? fem typ, i know i´m faaat ;)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? fuck off.
76. Gånger du haft minnesluckor? Jag minns inte ett skit av när jag var ett bast!
77. Gånger du varit hög? 170 e ganska högt va?
78. Personer du saknar just nu? många, som vaaanligt :(
79. Personer du haft sex med? nolla..

VEM:
80. Vill du kyssa nu?
Haha, robet pattinson eller taylor lautner, hahahha xD
81. Ska du träffa imorgon? oliver, rasmus, sandra och alla på flottsbro typ :p
82. Sjöng du senast för? Småbarn på skol disco då jag hjälpte till xd
83. Hade du senast en msn-konversation med? ah, du vet jag minns det.
84. Spelade du tvspel med senast? Linn!!!
85. Vill du ta med på resa nu? Alla roooliga mäniskor!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? för mång. finns för få stenar..
87. Förtjänar att dö? idioter som kan hänga sig på dirr.
88. Är söt? skit to the it.
89. Vill du sova jämsides med i natt? dig ;)

VAD:
90. Gör dig glad?
mycket :)
91. Gör dig ledsen? mycket :)
92. Vill du helst göra nu? åka på äventyr.
93. Önskar du att du slapp göra? ha oont.
94. Vill du ha nu? GLASS!!!!!!!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? venne, konsentrerar mig mer på julen faktist.
96. Längtar du till? 22 december! JUL LOOV!
97. Tycker du om dina betyg? varierande (betyg=omdömmen eller när dem tästar betyg på oss) 
98. Ångrar du i ditt liv? Mycket skit.
99. Är det bästa som hänt dig? jag föddes?
100. Vad är det konstigaste som hänt dig? fick reda på att tomten inte fanns.


 Tack fööör mig. kiss n hug

Kommentarer
Postat av: julia

hehe snor den lite haha om det e okej?

2010-12-25 @ 13:15:05
URL: http://juliasworld.devote.se
Postat av: julia

vem var jag otrogen me?

2010-12-25 @ 13:32:54
URL: http://juliasworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0