Dan före dopparedan!

Tjeeeeeenare alla jul-sugna! Fett naaajs med jul i morrgon! Så mycket fixande för alla tomtenissar i dag dårå. Jag har massa paket att slå in! Och sen ska jag och Linn dra till huddinge och jul fika! Sedan ska jag och Tilda och jag byta jul-klappar :D. Det ska väl antagligen jag och Linn oxå göra xD. Sen ska jag "göra" paket i dag och göra jul-kort om jag pallar :p.

Asså SHIIIT! Det känns verkligen inte som jul, det känns som november eller ngt sådant! Vi har en massa traditioner som vi har varje jul så att det ska kännas som jul! ch nu har vi inte gjort ett piss av dem!
Traditioner:

1. Kolla gamla "Sunes JUL"
2. Äta jätte god "jul" skinka som pappa skär på knäkemackor nästan varje dag. 
3. Ha advents mys.
4. HA EN FUCKING JUL-GRAN!
5. lägga ut paketen.
6. kolla jul filmer! (ex. Grinshen)

Detta inte tillåtet! 
Fan, fett jobbigt ju1 Nu känns det inte som jul för fan! SUCK aja, ska lägga in lite bilder nu.


JUL I MITT FÖNSTER!

Mina små tomtar :).

Vinter laaand bitches.

Stjärna.

ME!

Pluta på läpp.'

GOOOD JUL BABES!

/kiss n hug

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sunes jul <3 :D

2010-12-23 @ 13:30:31
Postat av: Linn

Finaste som finns det är DUUUUUUUU! <33333333

2010-12-23 @ 19:14:19
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0