Nu är jag hemma igen!

Jah... em... *host host* Utan linser... Jag hade för mycket förtoende för hur snabbt det skulle gå. Om en MÅNAD kommer linserna sitta på och jag kommer ha vant mig. Så hära kommer procesen gå till:

 1. Du går till optikern och säger att du vill ha linnser tjejen i kassan berättar om planen.

2. Du får en tid hos optikern och han kollar styrkor och skriver ut ett "recept" till dig.

3. Du får tästa en massa linnser och bestämmer dig för ett par.

4. Du får komma dit och öva på att sätta in linnsen. 

5. om du e sämst får du komma dit och öva igen xD.

6. Du får linserna du valt hem skickade eller du hämtar dem hos din optiker. 

Jaa, då vet ni det! Sen i dag ska jag göra i årdning till skolan. Jag och tilda skulle igentligen vara i dag men jag skulle ju åka med linnserna och en massa sådant och fixa så mycket så jag tyckte att vi kunde göra det i morgon  eller ngn annan dag i veckan :) Ja nu vet ni det oxå!

Nu ska jaaaag... :

1. Städa och vika in tvätt i mitt/min rum/garderob.
2. Fixa min väska tills i morgon.
3. Skriva in en massa saker i min almenacka.
4. Träna.
5. Bada!
6. Hårinpakning!
7. Raka benen m.m.
8. Noppa ögonbrynen.
9. Tvätta ansikte.
10. Måla naglarna (tår och fingrar).
11. Sätta fram kläder tills i morgon.
12. Njuta av sista dagen...
13. Skriva dagbok.
14. Läsa "falen ängel" som jag köpte :).
15. Försöka sova.
16. Somna klockan två... -.-

Ah, nu vet ni!

p.s Evert är ett ASS HOLE, han berättar hela filmen jag ska se som han fick nys om AV MIG!! 
häng dig... 

Kommentarer
Postat av: J U S T S I N G I T ★

sv: kul att du är med :)

2010-08-22 @ 20:53:27
URL: http://justsingit.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej fin blogg du har ;)



kolla gärna min :D

2010-08-27 @ 18:05:27
URL: http://sendras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0