NAMSDAAAAG!

Nu har mitt favorit namn namsdag! ELLEN
Bästa namnet! Just telling you!

Nu har jag precis hoppan in och ut ur duchen och sitter frechig i min säng! Najs or WHAAAT?
  
(jag hade tråkigt och fixade min bild lite)

Snart så ska jag till skärholmen! Jätte mysigt, mamma och jag ska dit och göra lite saker. Sen när vi är klara där så ska vi hämta märta som redan är där med Elin. (från den trevliga lunchen xD)
Sen vill jag bara lägga in en liten döds-annons i min blogg...

Min älskade käraste underbaraste... MP3 ÄR DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!
Den sjöng på sista versen i agusti...

Inte kuuuul. Men för att komma bort från det deppiga så kan jag ju skriva vad jag ska göra i skärholmen?!
Ja! Så gör vi!

1. Jag ska klippa mig!
2. Jag ska ta två hål i öronen! (Har velat det sedan i maj! Äntligen så får jag deeet!)
3. Ska kolla på nya mp3:er.
4. Kolla runt med mamma.
5. Äta glass!

Japp det var alllt för mig! Tjena mooors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0