LLLLIIINNNSSSEEEERRRR!!!

JEHOOO! Nu sitter jag här i min säng med ett par linser i ögonen and i love it!
Allting blev jätte bra! :D:D:D!

IGENTLIGEN... skulle det ta två tre gånger innan jag fick ta hem dem för att jag måste öva på att ta av och sätta på linserna vilket faktist var lite kruligt i början och jag HÅRT SOM FAN NÖP MIG I ÖGAT NÄR JAG SKULLE TA UR LINSEN! Det gjorde jätte ont men jag tror jag överlever, sen klarade jag det gaaaalaaant!

PROW MAKKA FLOOOOW! just telling ju!


proooowet själv!


pöss!

OMG, HON HAR LINSER OMAG!!!

// x)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Spännande! Ska du ha dem i morgon? :D

2010-08-25 @ 16:47:28
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0