Jag har varit med om en av dem galnaste lunchar..

Usch asså, detdära var weeeeerd. Har precis ätit lunch med Märta, Elin och Emelie..
Det kommer jag inte göra på ett tag. Inte bara för att märta ÄLSKAR att reta mig och att vara allmänt störd,puckad, ufo  ec.t...

Nä inte bara det.. Alla konstiga talämnen... Uuuh, Jag vill skydda er bloggläsare för det vi pratade om och skiter i att skriva om det, men ni ska veta att det var fan inte normalt.

En annan grej som e jävligt bra att veta är att man inte ska bråka med märta för när jag gick upp för trappan hörde jag hur hon beskrev hur man ska mörda eller skada ngn....
Jag säger bara såhära: Jag ska aldrig bråka med märta längre.....

USCH!
Sen ska jag byta heather och bakrund m.m! Och jag vet jag har typ inte haft denhära i ens ett halvår.
Men ja..., jag vill byta helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0