Hemma igen!

Tjenare nu har jag kommit hem med ör-ont!
Örat ömmar lite men det är heeeeelt okej för det är det värt! Det blev sjukt snyggt!
Nu har jag två juli stenar i örat.. PÅ örat. Och det bultar lite gran... WHATEVER!

Sen köpte jag en skit snygg svart skin jacka!!! Sen så köpte jag en marinblå tjock tröja och sedan köpte jag en Rosa colage tröja med tryck! (ÅÅÅH VAD JAG ÄR SUGEN PÅ COCA COOOOOLA!!!!)  Sen så gick vi runt lite och köpte lunch och glass! Jätte mysigt, det var sjukt mysigt älskar att shoppa! (specielt för mammas pengar!) DRIIVER! Jag har haft en jätte mysig namsdag! Sedan var mina hål så snygga!!! Jag klippte mig inte i dag det behövdes inte, jag e nöjd med mitt hår. Men lite inpakningar och sådant kan ju inte skada?! ;)

Sen så fulständigt ÄGDE Märta mamma asso! 
Vi satt och åt lunch då kom märta...

Mamma: ska du inte gratta ellen på sin namsdag du har inte glömt va?!
Märta: Ja, Grattis Ellen! #tar upp en present# Varsågod! 
Ellen den bästa: Tack märta!!!

Jag fick en badbomb! :D

Ja som sagt en mysig dag i dag! Nu kommer kläderna!!! (och badbomben)
 
Jag orkade inte sätta på mig kläderna xD
Dem är snygga!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0