hehe...

Sorry på att jag inte bloggat, blev lite så bara hehe! Jag har haft helt okej i skolan denna vecka och det har varit roligt och man har träffat nya människor och såådant skit :).

Vi har många nya lärare vilket är sjukt kul! Sedan har vi lärt oss om rosenbadets (eller hamnens?!) möööörka hemligheter! Jag svär, det var inte trevligt! Sen i går så gick ju jag på NRJ in teh park med bäästa vännerna! Skit kul asso! Vi stog där och rockade! Och jag typ slogtill alla inom en kvadratmeter rumt om mig i huvudet.. woops!
Det var sjukt bra artister! Det ända som förstörde allt var att det i mitten av konsären kom ett gäng ass pakade tonåringar som hoppade på alla i strömmen. Och dem fick hur mycket plats som hälst för att dem BRUTALT knuffade bort folk! JÄVLA CPN! Och en av tjejerna dansade (hoppade upp och ner med typ fyra hopp i sekunden) så att det värkade som om hon jukade mot linn... trevligt.. Men almänt varre skit kul :D!

Puss och bajs!

P.S NÄR JAG HAR LINSER ÄR JAG SKELÖGD!!! O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0