God -gääääsp- morgon!

Hejsan svejsan, I dag har jag inte hunnit med ngt ännu. Har precis ätit lite frulle och nu är mamma och pappa ute och köper en plat tv... VÅRAN FÖRSTA! (a) dem ända tv aparaterna vi har faft har varit lika breda sem dem är långa typ och nu ska vi få platt tv :D! Hehe, Snart börjar mamma skolan och vi med.
Den 23. Inte kul! (höll på att skriva "inte kuk" xD) Och då kanske ska vi äntligen börja göra om mitt rum! Jag fick rum renovering i födelsedags present när jag fylde 12 år. Nu e jag 13 och det har inte hänt ett skit förutom att JAG har tagit bort min bård (tappet grej).

Aja, i dag ska jag till H.C med Linn fast lite senare än vi trott men det gör ingenting :) 
Sen har jag börjat läsa en skit bra bok som heter fallen ängel! (Eller börjat läsa gratis proven och läst ut gratis proven) OCH JAG MÅSTE HA DEN BOKEN! Den e SJUUUKT kul! Det står att dem som gillar twilight kommer älska boken och hell yeah att dem har rätt!

Good bye!

skiiiit bra! :D

Kommentarer
Postat av: J U S T S I N G I T ♥

sv: kul att du är med :D

2010-08-21 @ 19:25:24
URL: http://justsingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0