Svetti-ing...

Jeh alla rennäv!! Visste ni att jag är bäst på tvärt om språket iaf på skrivning!! jag bara skrev detvära utan att tänka!

-nog med tråk nu-
i dag hade vi fucking engelska och våran engelska lärare skulle lära oss "nekande" och "jakande" eller hur fraser typ.. GOSH!!! Dem människan suger på att förklara.. men hon gjorde allt åt mig :D !
Hehe..
För drygt 40 mi n sen kom jag hem från dansen ganska utpumpad. Jag körde mitt energi-iaste jag kunde..
Men min den dansen e tyvär ingen utmaning.. Upprabla "sid bak sid ihop" med ngra armar 15 gånger så är dansen klaaaar!! Kul vah?! (NOT)

whatever.. Nu ska jag typ ducha sedan ska jag typ göra lite grejer äta middag typ?
Inte roligaste inlägget meen jaaa.. FACE IT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0