Så jävla ful ful fuuul!!

Gud.. en sak som man alltid har fått höra är att penag INTE växer på träd...
VISST DÅ VAR MAN EN KAXIG LITEN SKIT OCH SA "JO DET ÄR JU PAPPER HA-HA!!"
Men  DEM VÄXER FÖR I HELVETE INTE PÅ TRÄD!!!

på senaste så har man värkligen märkt att pengar gå åt.. ganska snabbt..
Förut brukade jag LUNGT alltid gå runt på 2000 i fickan och nu typ en fem hundring?!
nää skämta.. MINDRE!!

Redan nu ärre skit mkt pengar som försvinner..

detta kommer gå åt:

200 kr till den PENGA-KÅTA F*TT SKOOOLAN!!!

250 kr till bio på fredag -kanske fortfarande-

300+ kr I need some stuff..
Och då tänker man GUD VAD SKÖNT MED BARNBEDRAG SNAAART!!
Men så fort jag får det ska jag spara det till london...
Ser fett mkt fram mot resan men jag kommer bli en fattig jävel...

Aja, skulle skriva lite annat men alla hade fått dampryck på mig om jag skrev det ^^'

//E:et

Kommentarer
Postat av: Linn

Kommer du få ditt barnbidrag din lyllos! :O

2010-04-21 @ 20:52:34
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: tilda

Men pengar är av bomull :D pressat, på nåt sätt.. tror jag. (sett på 'evas superkoll', eller dylikt, för evigheter sen)

så nej, inte på träd xD Jagg är alltid skyldig i slutet av månaden

2010-04-21 @ 21:26:18
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0