Now it´s war BITCH!

Hehe.. Skämtar bara :) I dag efter skolan så åkte mamma och jag till H.C och jag köpte stockholms sexigaste bikini! Linn du vet vilken jag menar!

Sen så har jag hjälpt till med maten jag har skurit salad och har varit extremt kreativ och inte varit ett dugg trött!!
NOOOT! jag har varit EXTREMT TRÖTT! men ändå kreativ :):)

I morgon ska vi åka och simma :) Ska bli sooft... Nope för då måste man gå runt i bikini och bad-dräkt -även fast man har en snygg bikini- även fast man ägrer sverigest Kortaste oh fulaste lååår!

SUCK !!!
Nu kommer en "att göra lista"

ATT GÖRA!:

*Äta middag

*Raka benen (vi ska ju till simmhallen)

*Skriva dagbook

*soovaaaa!!!

Gud 'asså jag är tröööööt!!
BIKININ!

SNYYG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0