Nerver...

DEM DÄRA ELAKA BYGG GUBBARNA GÅR MIG PÅ NERVERNA!!!
Jag tror ärligt jag måste skaffa öronproppar eller liknande... Dem väcker en på mornarna!
Elakingar!! Och så har inte snön smält ännu... Jag tror jag ska ta fram min cyckel i dag och tästa den.
Det låter ju ganska kuling intersant? 

Fast det är ju klaaart min cyckel ide är ju bara en reserv plan... 
Ifa jag får så jävla tråkigt att jag måste göra någonting så blir det nog cycklen.

Min plan "nummer A" är att vara med någon..

Personer jag vet inte kan vara med mig:
Linn
Evelina

Resten av alla er nio miljarder invånare kanske vill vara med mig?!

LOVE //Elleno

Kommentarer
Postat av: Linn

Nio miljarder? Det finns bara 6 miljarder människor på jordklotet!

2010-04-06 @ 11:26:48
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: evelina

men limpan då!!

2010-04-06 @ 13:54:27
Postat av: Hanna ♥

Testa*



Och du, det var inte du som möttes av det härliga ljudet av en stenkross klockan sex på morgonen I TRE VECKOR



Iofs något årsedan, menändå.

2010-04-06 @ 14:30:18
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0