LIVET LEKER JAAG STEKER!!

JAG ÄÄÄLSKAAAR KVÄLLAR det är då jag är som mäst kreativ och jag är bara SJUKT glad just nu!
Gud vad glad jag är!! Inget kan få mig på dåligt humör!!

1:outfit fixad tills i morgon!!!

2:VÄRDENS BÄSTA låt på datorn! Sök på den på youtube den heter T... vänta...
DET ÄR MIN LÅÅT!! GE FAN I DEN!

3: jag är lycklig :)

4: i morgon kommer jag ha SKIIT KUL!!

5:Jag är ganska skapligt snygg... förutom rövhålet på hankan dårrå XD...

I morgon så kommer jag ha målat mina naglar orange eller rosa.. Det blir nog rosa..
Sen ska jag ha mina snygga kläder! Jag fick hjälp av mamma :D Men jag fick inte låna hennes skor..
CRAAAP!  whateever INGET kan få mig på dåligt humör!

// RÖV-håleeet!

peace!

Kommentarer
Postat av: tilda

wow. Snacka om humörsvän från förra inlägget :'D

2010-04-24 @ 14:24:48
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0