kort...

...Mina rutiner suger..
...Dem är super korta..
...Mina rutiner är tråkiga..
...Mina rutiner är snabba..

Mina RUTINER SUGER!!!
Ellens rutiner: Vacknar, gör mig klar för skola, går till skolan, är i skolan, går hem, äter, sitter vid datan, tv:n,äta middag, datan, tv:n , dagboken, bosta tänderna, gå runt i huset och slutligen sova...

HAPPINES! NOT, detta gör jag 5 ggr i veckan. och på en dag klämer jag in en dans oxå..
-och så duchar jag typ vad 3 dag men palla skriva..-
Sen på helgen så kanske jag är med ngn..  typ Linn eller Tilda..

JAG vill värkligen göra mera saker.. Men ofta då jag frågar mina kompisar i veko dagarna så ska dem vara med andra eller så kan dem inte...

BAJSA!
jag har tråkiga rutiner på vardagarna! (om det är det man säger för mån,tis,ons,tor,fre)

AJA! nu ska jag ha en tråkig DAAAG! :/

ses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0