Hemma från landet! Göötaste tiden!

Ja och när jag kom hem så fick jag en FINFIN present från älsklingen Linn♥ PÅSK-ÄGG
(Som jag fick leta upp med karta och ledtrådar ^^)

I dag vid halvtvå tiden så kom jag hem från landet och sen så sprang jag runt våran tomt på skatt jakt.
Sen så chillade jag och senare så åkte jag och handlade med mamá :) 

På landet så hade jag jätte kul med mina älskade vänner Juliette och Dessire.
Vi hade ass kul och det var jätte kul att träffa deras höns och tuppar :)
senast jag såg dem så var dem små kycklingar :)
(många smailisar i detta inlägg ^^) 

Och vill ni veta något PINSAMT? 

Ofc ni vill, Jag Chilly och Dessi låg på bryggan och solade -brevid snön och isen-.
Sen så lekte vi sommar modeler och hade bara bikini överdel och byxor på oss och stog och muppade oss.   
När vi ståt där ett tag och skrikigt lixom " Nej mer sexi" "Puta på assset" .. Mm, ja vi muppade oss helt enkelt.

Sen så ser vi att våra grannar står och glor på oss... Som om vi vore U.F.O:n...
GUD VAD PINSAMT!!

Bilderna kommer senare i kväll eller i morgon. Ni får stå ut ;)

//Elleno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0