Hämnden är ljuv

MAHAHAHAHA! Nu kommer jag och hämnas på dig din fuling! För det är minsann inte Ellen som skriver inte! Nixpix - det är jag, den ONDSKEFULLA LIIIIINNNN!!!! Men det kanske inte var så smart å säga ... hrm .. Jag menar förstås att det är den ONDSKEFULLA HEMLIGA-KVINNAN!!!! Hähähä, nu är ni förvirrade vaa?? vaa? VAA???!

Alltså, Ellen skrev på min blogg för ett tag sen när jag var borta i Orsa och nu när hon är på Tynningö över helgen tänker jag inte vara sämre! Som sagt - hämnden är ljuv ^^.

Men jag har inte mycket att säga, förutom att det är tråkigt att Ellen inte kan skriva blogg på Tynningö.

Men hade gött så ses vi på min blogg!

(Ellen, det här var endast hämnd, du får INTE skriva på min blogg igen! Jag kommer ju inte skriva på din -.- )


- Snäääälla skoooona miiig! piper Ellen ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0