Goshen boshen!

Det ↑ ordet får jag ABSOLUT INTE SÄGA hemma om jag inte vill "få panbenet inslaget" av min käära syster. 
en hon sa ju inget om att skrivadet!

GOSHEN BOSHEN GOSHEN BOSHEN!! 
okej nu ska jag sluta muppa mig. 

Ja jag sitter just nu vid mitt frukost bord och ska snart käka frulle och mitt ena öga och överläppen håller på och svulna upp..

Mina bölder eller vad? nej det hoppas jag inte!!
i dag så kommer Tilda och jag vara med varandra från klockan 2 tills i morgon..
Okej nu tjuter min data om att den vill ha en ny ström källa och hotar med att stänga av sig så jag antar att jag måste säga..

HASTA LUEGO!
-förlåååt mig ifa jag skrev fel-

Kommentarer
Postat av: Michelangio

mer bilder från i lördags:D När kommer dom?:P

2010-04-30 @ 11:56:37
URL: http://mcabevi.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahah xD

2010-05-01 @ 12:47:46
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0