Deet är så HÄRLIGT att gå i SOOLEN!!

det är så härligt att gå i solen, solen det är så härligt att gå i solen, solen den VÄRMER sååå!!
Heeej alla blogg läsare! Jag är smått muntrare nu än vad jag var för ngn timme sedan då jag var så HIMLA deppig.
Aa, Nu har jag istället för att vara en riktig SUR PUPPA varit och cyklat. Ganska långt. Typ ngn km?!
långt eller huur?! -driver- Sen har jag stekt på haltan med Märta och mela. Tränade lite och märta gav mig lite lår tränings tips :) 

I realy need them!!! -inte ironi- 

sen har jag varit ganska spelgel kååt så ganska många ego-bilder senare skulle jag tro ;D 
Sen har jag varit ute och lääst på haltanen haltanen.

H SOM I HALTAN!!!  <--till linn
SORRY att ni får stå ut med en riktig tjur-käring i bland. ^^'
Aja, nu ska jag noog pyssla GOSH vad jag är sugen på deet...
(sorry missbruket av ordet "gosh" men om jag lär mig ett nytt ord så fungerar jag som en 3 åring och använder det.. HELA TIDEN!!)

hehe.. jag har bara varit ute i solen i typ 2 timmar eller nåt oh jag tkr att jag har blivit brunare! haha! 
//Elleno! 
 
innan jag ska ut i solen :)

jag I solen :)

resten av bilderna får ni se i kväll :)

Kommentarer
Postat av: irena

hihih, nää.. Dans nu för tiden;) men spelar fotboll for fun ;) Hur är det med dej då?

2010-04-14 @ 17:45:45
URL: http://irenass.blogg.se/
Postat av: sandra

är det piggelinn glass? det är den godaste glassen som jag har skapat. mohaha

2010-04-14 @ 21:08:48
URL: http://sandranaoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0