"Bones"

En serie om typ FBI agenter som typ hittar skelett hela tiden och utreder gamla mord "bla bla bla"
Och jag tycker att den är ganska bra faktist! Gillar skelett och sånt.. -miss upp fatta inte!-

 Och vet ni vaaad?!
När jag gick på dagis så hittade jag en del av ett skelett typ en liten knota eller ngt och -URK- jag började slicka på den.... BLÄÄÄ! Sen tog jag med mig den hem. Och då sa mamma att det var en en bit (knota) av ett skelett.
Sen gick jag runt och sa att jag hade hittat ett dinosarie skelett.. Jag kanske gick i sexårs minns inte men det var lite äckligt.

Där stog jag och slickade på en kanin kota eller FAN VET JAG?!

Bläblä....

Aja, i dag så vaknade jag vid halvnio köret av att mamma skrek i tellefon sen somnade jag om och har vaknat lite här och var och gick sedan upp vid halv ett tiden. Mys mys men vilket som är totalt OMYS är ju att var sjuk.
Sådant suger!!

Ni får ingen bild på mig jag ser förjävlig ut!!!


VAD ÄR DET FÖR JÄVLA PROBLEM PÅ GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGLE?!
Gosh!  Gick inte att kopiera ngn fucking bild på ett skelett....
Hade tänkt sätta upp en bild på ett skelett och skriva under med tjock text "Ellen likes?!"
Nu får ni helt enkelt fantisera det!!

OCH TRO FÖR I HELVETE HELLER ATT JAG ÄR NEKROFIL!
//Elleno


Kommentarer
Postat av: tilda

slicka på den!? D: När vi var små så hittade vi typ höns-skelett i trädgården varje gång vi satte ärtor. Vi brukade leka hund med dem... Nej, hjälp! Tänk om vi hade dem i munnen som hundar! D: t___t

2010-04-12 @ 17:40:13
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0